Bestellen

Een bestelling plaatsen bij JasjeDasje gaat in drie stappen. Allereerst voeg je de gewenste producten toe aan het winkelmandje. Vervolgens controleer je de bestelling en geef je aan waar de producten geleverd dienen te worden. Als laatste kies je een betaalmethode en rond je de bestelling af. Als dit voltooid is ontvang je per mail een bevestiging van de bestelling.

Levering

JasjeDasje stuurt een mail als het pakketje is overgedragen aan de bezorgdienst. Vanaf dat moment is het pakketje te volgen door middel van een track&trace code. Deze is te vinden in de mail. Alle pakketjes binnen Nederland worden met behulp van PostNL verzonden. PostNL streeft ernaar binnengekomen pakketten de volgende werkdag te leveren.

Garantie

Voor alle aangeschafte producten geldt de wettelijke garantie. Dat houdt in dat het in goede staat moet verkeren en dit bij normaal gebruik zo blijft. Mocht dit bij ontvangst niet het geval zijn, zullen wij voor een passende oplossing zorgen, in de vorm van vervanging, reparatie, of eventueel een terugbetaling.

Retourneren

Het is natuurlijk al vervelend genoeg als een product je niet bevalt of niet aan jouw wensen voldoet. We hebben ons best gedaan om de ruil- en retourprocedure zo simpel mogelijk te houden. Mocht je een product willen retourneren of ruilen, neem dan contact met ons op via info@jasjedasje.nl.

Retourneren is alleen mogelijk binnen het wettelijke termijn van twee weken.  Ook dient het product ongedragen te worden geretourneerd.

Staat je vraag er niet tussen?

Mocht je nog vragen hebben na bovenstaande tekst, is het mogelijk ons een vraag te stellen. Vul hiervoor het formulier in en wij zullen je zo snel mogelijk van antwoord voorzien.

Contactformulier

 

5 + 15 =